نیروهای مسلح مکتبی ما با عالمان دینی پیوند خورده اند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروهای مسلح مکتبی ما با عالمان دینی پیوند خورده اند

 
 پایگاه مردمی ارتش ::امام جمعه موقت تهران: الحمدالله که امروز ارتش و نیروهای مسلح مکتبی ما، با عالمان دینی پیوند خورده اند، و در راستای کسب اخلاق و عرفان وسبک زندگی اسلامی گام برمی‌دارند.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در ششمین جشنواره حدیث آجا در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش اظهار داشت: شما پیش از آنکه افسران جبهه جنگ و منازعه باشید، افسران عرصه معرفت، فرهنگ، بصیرت، دانش و بینش قرآنی هستید.

وی افزود: الحمدالله امروز نیروهای مسلح با عالمان دینی پیوند خورده اند و همانطوری که می بینیم شما در راستای کسب اخلاق و عرفان و سبک زندگی اسلامی گام برمی‌دارید.

صدیقی ادامه داد: ارزش و اعتبار یک مسلمان به بینش و آگاهی‌های مکتبی‌اش است، امام صادق در تبیین آیات قرآنی و سبک زندگی الهی تمام تلاش خود را نمودند و با فعالیت شبانه روزی خود شاگرد تربیت کردند. شما در طول تاریخ بعد از اصحاب پیغمبر و امیرالمومنین نمونه‌های پرورش یافته قرآن و عترت هستید.

وی با بیان این که توجه داشته باشید که قرآن و عترت دو عنصر ماندگار و جدایی ناپذیر هستند، افزود: احادیث اهل بیت تبیین کننده و از ملحقات قرآن کریم هستند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان ششمین جشنواره حدیث آجا تجلیل شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا